سرخط خبرها

خرید بازیکنان جدید پرسپولیس با نظر برانکو | مذاکرات نهایی ظهر امروز

  • کد خبر: ۲۰۶۹۴۰
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
خرید بازیکنان جدید پرسپولیس با نظر برانکو | مذاکرات نهایی ظهر امروز
درحالی ظهر امروز مذاکرات درویش و برانکو در قطر انجام خواهد شد که گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ برای جذب بازیکنان جدید برای تیم پرسپولیس اقداماتی را در قطر کلید زده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ظهر امروز مدیران باشگاه پرسپولیس در قطر مذاکرات نهایی را با برانکو ایوانکویچ، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال عمان انجام خواهند داد و به نظر می‌رسد حضور این مربی کروات در پرسپولیس را باید قطعی دانست.

در همین راستا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مذاکرات ظهر امروز فقط به جهت توافق برای زمان عقد قرارداد و میزان دستمزد انجام خواهد شد و رضا درویش و رضا چلنگر با پیش نویس قرارداد نهایی راهی قطر شده‌اند تا عقد قرارداد با این مربی نهایی گردد.

برانکو ایوانکوویچ به حدی به پرسپولیس نزدیک است که حتی گفته می‌شود بازیکنان جدید با نظر او در حال مذاکره هستند. یکی از این بازیکنان عبدالکریم حسن، مدافع ملی پوش قطر است که برانکو ایوانکوویچ نیز نظر مثبت روی این بازیکن دارد و به دنبال جذب او است تا خط دفاع پرسپولیس را که بعد از مصدومیت پورعلی گنجی با مشکل مواجه شده را سر و سامان دهد.


یکی، دو بازیکن خارجی دیگر نیز از سوی برانکو مورد تایید قرار گرفته‌اند واگر اتفاق خاصی رخ ندهد بعد از نهایی شدن قرارداد با این مربی قرار است در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->